Verrassingsfeest - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Petra Hoeve - WaarBenJij.nu Verrassingsfeest - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Petra Hoeve - WaarBenJij.nu

Verrassingsfeest

Door: Petra Hoeve

Blijf op de hoogte en volg Petra

29 December 2011 | Nepal, Pokhara

Mijn verjaardag op 14 december 2011 was een verrassingfeest in allerlei opzichten; ik werd 40 jaar in Nepal met lieve vrienden en collega's om mij heen, maar Nederland (ook vanwege de live-band die vlak voor het einde van het etentje nog een Nederlands lied zong) was toch heel dichtbij door al jullie ingezonden mooie lieve kaarten met foto's en persoonlijke berichtjes. Ontzettend bedankt allemaal! maar vooral Dorieke (de bedenker van het idee), Martha (het doorsturen van de email), Naomi (het meenemen van de grote envelop vol vlaggen). Het is een prachtige ontroerende vlaggenslinger geworden, die mocht pronken in het welbekende VSO-cafe Gaia in Kathmandu en nu in mijn woonkamer in Pokhara. Ik geniet er elke keer van als ik er langsloop op weg naar mijn keuken of voordeur. Dank dank dank!

  • 29 December 2011 - 15:42

    Anneke:

    Ha die Petra,

    Wat leuk weer van je te horen en te vernemen dat je 40ste verjaardag een groot feest is geweest!
    Zo aan de foto's te zien heb je er ook heerlijk van genoten; dat was ook de bedoeling!!!! We vonden het leuk om er een bijdrage aan te leveren en je op deze manier te verrassen.
    Hoe gaat het verder? En op school? Heb je al iets kunnen doen met de doppen en andere schoolspullen?
    Lieve Petra, heel veel succes met je schoolwerk en een heel goeie jaarwisseling en voor 2012 alle goeds, gezondheid en geluk in het verre Nepal!
    dikke kus,
    Anneke.

  • 29 December 2011 - 15:54

    Annette:

    Lieve Petra
    Fijn om weer wat van je te horen en te lezen dat je een heel bijzondere verjaardag hebt gehad. Uit je verslagen blijkt wel dat je het nog steeds ontzettend naar de zin hebt. We hopen dat dit ook in het nieuwe jaar het geval zal zijn. Blijf gezond en houd je goed!!
    Liefs uit Culemborg.
    Annette

  • 01 Januari 2012 - 17:56

    Mieke:

    Hoi Petra,

    Ik wens je een heel goed 40ste levensjaar en een gelukkig 2012.
    Knap wat je doet!!!

    Lieve groet,
    Mieke

  • 03 Januari 2012 - 19:04

    Rikie:

    Fijn dat je de slinger leuk vond. Een unieke verjaardag, in Nepal met alle VSOvrienden. Ik zal jullie missen,a.s. vrijdag, op mijn verjaardag.

  • 06 Januari 2012 - 16:48

    Diana :

    Hoi Petra
    Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd! 40 jaar, ik vond mijn 40 jaar een prachtjaar, hopelijk jij ook. Ik zie dat je nog bijna een heel jaar blijft. Geniet er van en wie weet zien we elkaar in 2012 ergens in Nepal...

    veel liefs van Diana

  • 13 Februari 2012 - 00:15

    Alexandra:

    Petra! Ik mis je! Mijn Russische buren zeggen nooit wat! Ik wil je terug. Hahaha. Maar zonder gekheid. Blijf je echt nog zo lang weg? Niks leuk. Maar ja, hopelijk denk jij daar anders over. Ik zou het leuk vinden weer wat van je te horen. Maartje en Aksel missen je ook. En die Duitse dame van de overkant ook. Ik moest je de groeten overbrengen.
    Op je facebook doe je niet veel h

  • 13 Februari 2012 - 00:23

    Alexandra:

    Petra! Ik mis je! Kom terug! Mijn Russcische buren zijn helemaal niet leuk! Die zeggen nooit wat!
    En iedereen mist je. Maartje, Aksel. En de Duitse overbuurvrouw ook. Ik moest je de groetjes overbrengen. Blijf je echt nog 333 dagen weg? Dat wil ik niet. Niks leuk! Maar waarschijnlijk denk jij daar anders over.
    Met je Facebook doe je niet veel hè. Ik ben zo benieuwd naar bijvoorbeeld je liefdesleven aldaar! Maar natuurlijk ook naar je werk. Moet ik echt weer een hele zomer zonder jou doorkomen? Hmmmm, kan ook naar jou toe komen natuurlijk. Misschien moet ik dat dan toch maar eens overwegen. Maar ik vrees dat ik dat toch niet doe. Oké, ik denk er over na. Denk jij er dan over na of je misschien gewoon gezellig weer mijn lieve, trouwe buur wil zijn heeeeeeel binnenkort? Met veel thee, koffie en chocolade? En wijntjes en maaltijden over de schutting. En heel veel kletsen. EN kloppen op de muur als een weltrusten... x x x
    Nou, ik wens je alle goeds. Tot horens! Hopelijk. x x x x x

  • 13 Februari 2012 - 00:25

    Alexandra:

    Hahaha, mijn berichtje voor die laatste werdopeens afgebroken waardoorik opnieuw moest beginnen. Zie ik dat ie toch geplaatst is. Hahaha. Nou ja, pech. Kan 'm niet verwijderen volgens mij. Daaaaaaaaag! x x Alex x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Sinds 11 november 2011 verblijf ik in Nepal en werk ik als ECD & Basic Education Advisor binnen het Educatie Programma van VSO Nepal. Op dit weblog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen op het gebied van het werken in de diverse overheidsscholen in de uitlopers van de Himalaya met de leerkrachten en schoolleiders, én mijn avontuurlijk reizen naar andere districten van Nepal om het land en haar cultuur beter te leren kennen gedurende drie jaar.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 582
Totaal aantal bezoekers 311060

Voorgaande reizen:

11 November 2010 - 11 Januari 2013

VSO Nepal

06 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

India en Nepal

06 Juli 2009 - 20 Augustus 2009

Zwitserland en Italië

13 December 2007 - 06 Maart 2008

India

08 Januari 2007 - 08 Maart 2007

Zuid Afrika

13 December 2005 - 14 Februari 2006

Maleisië

08 Januari 2004 - 24 Oktober 2004

Zuid Oost Azië

03 Mei 2003 - 03 December 2003

Zuid Amerika

21 September 2002 - 21 November 2002

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: