Vertrek - Reisverslag uit Delhi, India van Petra Hoeve - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Delhi, India van Petra Hoeve - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

12 December 2007 | India, Delhi

India here I come ….
Nog maar twee dagen en dan ben ik in India, waar een cultuurshock op dag van aankomst niet geheel uitgesloten zal zijn. Ik zal mijn 36ste verjaardag in de Indiase hoofdstad New Delhi vieren op een gezellige hotelkamer hoogstwaarschijnlijk met TL-verlichting, maar hopelijk wel met een overheerlijke Indiase curry.
De aankomende weken zal ik jullie proberen op de hoogte te houden van mijn reisavonturen in dit immens grote land vol verrassingen.

  • 13 December 2007 - 02:45

    Linda Mols:

    Ha Petra,

    wat grappig dat jij nu naar India gaat. Ik vertrek vandaag van Kathmandu naar Nederland, na een 6 weekse reis door India en Nepal. Een cultuurshock is inderdaad zo ongeveer onvermijdelijk, maar India is een geweldig land dat je steeds weer blijft verbazen! Heel veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes, Linda

  • 13 December 2007 - 08:52

    Jurjen:

    He Petra! Dus toch gelukt om in India terecht te komen; FAN-BLODDY-TASTIC!! Heel erg gaaf! Ik had er nog aan gedacht om je te bellen (ben aanstaand weekend in Utrecht), maar je bent dus met grotere dingen bezig. Geniet er van!
    Gr,
    Jurjen

  • 13 December 2007 - 09:48

    Wim Van Spijker:

    Hallo Petra,
    weer op reis, had ik van Ina al gehoord.
    heel veel plezierige reismomenten toegewenst. Toch bijzonder om jouw 36ste verjaardag in New Dehli te vieren, van harte gefeliciteerd, groeten Wim

  • 13 December 2007 - 12:44

    Gert:

    nog even
    water moet je alleen maar in winkels kopen in flessen die niet eerder gebruikt zijn-anders krijg je gekoeld slootwater. groetjes gert

  • 13 December 2007 - 13:47

    Diana:

    Hoi Petra,

    Je zit waarschijnlijk nu in het vliegtuig. Ik wens je heel erg veel plezier en weet zeker dat het je gaat bevallen. Geniet!
    En... gefeliciteerd natuurlijk!!
    liefs
    Diana

  • 13 December 2007 - 19:09

    Siska:

    Hai Peet,

    Ik wilde je nog even een heeeeele goeie reis wensen. Ik hoop inderdaad dat je toch nog een leuke verjaardag zult hebben ondanks de jet lag, hitte en de gezellige TL-verlichting in je hotelkamer. Tja, en bij deze dan ook maar alvast fijne Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar, haha. Je begint het nieuwe jaar in ieder geval op een fantastische plek. En daarna....kom je gewoon gezellig langs in Madrid!!
    He meis, geniet er van en tot gauw.

    Dikke kus,
    Siska

  • 13 December 2007 - 19:22

    Maaike Groeneweg:

    He Petra!

    Leuk van je te horen en ooooh... ik ben zo jaloers op je: NAAR INDIA!!! Heel veel plezier: GENIET ERVAN!

    Veel groetjes,
    Maaike

  • 13 December 2007 - 19:30

    Reina:

    Hoi Petra,
    Daar gaat ze.............. Het is je toch weer gelukt. Weer andere belevenissen en indrukken, maak er wat van en vooral.........genieten. We zijn weer benieuwd naar je verhalen. Goede reis, en gefeliciteerd natuurlijk.

    Groet, Bert Reina & kids. xxxx

  • 13 December 2007 - 20:13

    Marleen:

    Petra, van harte en ik hoop dat je inderdaad inmiddels van die overheerlijke Indiase curry bij TL-verlichting genoten hebt. Groet Marleen

  • 14 December 2007 - 10:55

    Marike:

    Ha Peet,
    gefeliciteerd met je 36-ste verjaardag!
    Heb je een goede vlucht gehad?
    Valt het een beetje mee met de TL-verlichting?
    groetjes Marike

  • 14 December 2007 - 16:47

    Wilco:

    Hoi Peet,

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je het nog vieren vanavond, met een extra chapati bij de dhal en paneer? Ik zal er één op je gezondheid én op een fantastische reis drinken. Ben benieuwd wat je van de enorme hectiek van Delhi vindt.

    Liefs, Wilco

  • 17 December 2007 - 08:22

    Linda Langhout:

    Hey petra,

    Weer een nieuw avontuur, gaaf zeg!!! India is fantastisch, afgelopen augustus hebben wij door Rajasthan getrokken en het was helemaal geweldig.

    Have fun & ik zal je berichten met veel plezier lezen.

    groetjes linda

  • 17 December 2007 - 13:28

    Mieke:

    Hoi Petra,

    Ben benieuwd naar je eerste indrukken!
    Ben gister teruggekomen uit Cuba. Superreis. Leuke mensen leren kennen, heel veel gedanst en heel veel gelachen. Wens je net zo'n mooie tijd!

    Liefs van Mieke

  • 17 December 2007 - 15:36

    Barbara:

    Ha die Petra!

    Nog van harte met je verjaardag!!! Was de curry lekker? We hopen dat alles goed is gegaan met de vlucht en dat alles daar goed gaat! De warmte een beetje vol te houden? (als het niet lukt, denk je maar even aan ons...vanmorgen voor het eerst weer moeten krabben en diepvriestenen gekregen van de kou!).
    Tot snel weer! Geniet er maar lekker van!

    veel liefs,
    Barb, Jur en Zara

  • 17 December 2007 - 17:55

    Benni:

    Hey Petra!! Great to hear from you. You`re travelling again!? Unglaublich... Have a great time!
    I Changed my studies by the way. Now I`m going to be a teacher! Math and Sportscience. Helarious, isn`t it.

    Groetjes ;) Benni

  • 17 December 2007 - 22:20

    Anneke Wisman:

    Hoi Petra,
    Heb ff moeten zoeken, maar heb je gevonden.Leuk om je weer te "zien",al is 't op de foto.
    Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Ben je de cultuurschok te boven gekomen?Wat zul je veel gaan zien,ik hoop je reis een beetje te kunnen blijven volgen.Ben heel benieuwd naar je belevenissen.
    Ik wens je alvast heel fijne kerst
    dagen daar, zal wel bijzonder zijn, alleen al vanwege het weer,maar natuurlijk ook vanwege alle luxe die wij hier tijdens de kerst gewoon vinden.
    En voor 2008 heel fijne en goede (eerste)weken daar en alle goeds voor de rest van 'nieuwe jaar!!!
    Groetjes van Anneke.

  • 18 December 2007 - 21:29

    Petrahoeve:

    Lieverd,Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag,hoop dat e=de TL niet al te schel was.Kaarslicht is veel beter.Geniet! wij drinken hier een borreltje op jouw gezondheid en zijn benieuwd naar je verhalen.Pas goed op jezelf en laat de bescherm engel haar werk doen.liefs van ons allemaal.Mart en Cees

  • 09 Januari 2008 - 20:35

    Danielle:

    Ik weet dat ik te laat ben, maar ik wens je voor 2008 alle goeds, heel veel liefde, geluk, wijsheid en rust toe.
    Dit wordt een prachtig jaar!!!
    Pas goed op jezelf.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Delhi

India

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2008

Darjeeling & Sikkim

15 Februari 2008

Bodhgaya

15 Februari 2008

Varanassi

15 Februari 2008

Agra

15 Februari 2008

Jaipur
Petra

Sinds 11 november 2011 verblijf ik in Nepal en werk ik als ECD & Basic Education Advisor binnen het Educatie Programma van VSO Nepal. Op dit weblog zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen op het gebied van het werken in de diverse overheidsscholen in de uitlopers van de Himalaya met de leerkrachten en schoolleiders, én mijn avontuurlijk reizen naar andere districten van Nepal om het land en haar cultuur beter te leren kennen gedurende drie jaar.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 311052

Voorgaande reizen:

11 November 2010 - 11 Januari 2013

VSO Nepal

06 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

India en Nepal

06 Juli 2009 - 20 Augustus 2009

Zwitserland en Italië

13 December 2007 - 06 Maart 2008

India

08 Januari 2007 - 08 Maart 2007

Zuid Afrika

13 December 2005 - 14 Februari 2006

Maleisië

08 Januari 2004 - 24 Oktober 2004

Zuid Oost Azië

03 Mei 2003 - 03 December 2003

Zuid Amerika

21 September 2002 - 21 November 2002

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: